Genetická výbava typu B  nabízí  originalitu, flexibilitu, tvůrčí schopnosti,  výjimečnou představivost a schopnost  se léčit prostřednictvím duševních procesů (vizualizace). V povaze často převládá nezávislost, subjektivita a volnomyšlenkářství. 

Základní doporučení

Jako zdroj bílkovin preferujte mléčné produkty a mořské plody, jen s omezeným množstvím prospěšného libového masa.  Změnu stravy uskutečňujte pomalu. Vzdejte se kuřecího maso, kukuřice, arašídů a pšenice (včetně výrobků z nich).  Omezte cukr . U vás více než u jiných skupin  je nadměrná konzumace cukru provázená poruchou soustředění (DĚTI!). Protěžujte rozmanitost. Potřebujete pravidelný spánek. Provádějte intenzivní a soutěživé sporty, ale jen střední zátěže (cyklistika, turistika, plavání, bojové sporty typu tae-kwon-do).  Vhodné jsou také všechny aktivity, které podporují soustředění a klid. Procvičujte neustále paměť.  Zásadní význam pro skupinu B má trvalá mentální aktivita. Při správném životním režimu, rychlá schopnost uzdravení a regenerace.

Profil zdravotního rizika u skupiny B

Výživa podle krevních skupin – tabulka pro typ B